Pages

2012. december 19., szerda

Kapcsolataim alakulása mióta az internet belépett az életembe


Kapcsolataim alakulása mióta az internet belépett az életembe

Ma már minden háztartásban megtalálható az internet szolgáltatás. A mai fejlődő világban nagyon nehéz elhinni  azt hogy régen nem volt internet. Manapság az egyik leggyorsabb kommunikációs eszköz. Nálunk évek óta be van vezetve.

 Én az internetet minden nap használom. Haza megyek az iskolából és evés után egyből bekapcsolom a gépet és megnézem mi van a facebookon. Megnézem a „híreket ki” mit osztott meg és mi van az informatika kettes csoportba. Ha van ismerősömnek szülinapja megköszöntöm interneten keresztül. Barátaimmal a találkozókat chaten beszéljük meg.
A tanulásban információk gyűjtésben, és a nyelvtanulásban is nagyon jó. Nekem sokkal könnyebb angolból megnézni a szavakat netfordítón, mint szótárban kikeresni. Ha valami magyarázat kell az anyagokkal kapcsolatban, és nincsen itthon senki, beütöm a Google.
Játszani is szoktam az interneten, azért jó ez mert nem kell letölteni, nem foglal helyet a gépen. Az új játékokat például a Nedd for Speed játékokat azért le is töltöm, chitlexikont is használok.
Sok időt töltök a youtubon is. Megnézem a kedven előadóim új klippjeit, vagy régi műsorokat nézek, de sok vicces, bakis videót is szeretek nézni.  Nem szoktam moziba járni. Az új filmeket rendszerint online nézem meg, vagy ha lehet akkor letöltöm torrent oldalakról.
Vonat, busz menetrendeket is meg lehet nézni sokkal kényelmesebb mint hogy órákat várjunk a megállóban. Testvéremnek szoktam megírni a menetrendeket mikor nem volt internet közelbe, és vidéken tanult.
Szerintem nagyon sokkal meg könnyíti az emberek életét az internet. Én nem is tudnám nélkülözni az internetet. A legtöbb szabadidőmet neten töltöm rossz időben, nyáron inkább a barátaimmal vagyok.
  Halász Roland

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése