Pages

2012. december 16., vasárnap

Mire használom az internetet? Mire használja a környezetem az internetet?

Minden nap használom az internetet. Általában otthon de néha az iskolában is netezek. Sok dologhoz hozzá lehet férni,elég a keresőbe pár kulcsszót be írni. Sok területen hasznos lehet.

Én zenék képek, videók ,filmek  hallgatására /nézésére/ megosztására/ letöltésére információk szerzésére használom . A tanulásban információk gyűjtésében és a nyelvtanulásban is nagyon hasznos segítség lehet az internet. Ezen kívül e-mailezek, közösségi oldalakon chatelek,  MSN-ezek így a barátaimmal, rokonaimmal is tudom tartani a kapcsolatot. Néha játszani is szoktam, vagy vicceket, idézeteket olvasni. Többször előfordult már hogy online rendeltem vagy utánvéttel fizettem. Általában CD-t, ruhát, koncertjegyet vagy ajándékot vásárolok az interneten. Ezen kívül kedvenc együtteseim honalapját szoktam még meg nézni így mindig tudhatom mikor és hol vannak a koncertjeik valamint az új számaikat is meghallgathatom. Az interneten lehet még recepteket olvasni. Vonat és busz menetrendet megnézni. A boltok nyitva tartását és termékeiket is meg lehet nézni.  Város vagy autóstérképet keresni, a legtöbb városról vannak fent képek információk a látnivalókról éttermekről,szórakozóhelyekről szállodákról , így az ember könnyen el tudja dönteni, hogy hova szeretne el menni nyaralni,a legtöbb hotelbe már az interneten is le lehet foglalni a szobát/ szobákat. Bankügyeket is el lehet intézni például: pénzt utalni,befizetni. Állás lehetőségeket keresni vagy a cégekről információkat meg tudni, önéletrajzot elküldeni. Sok ember ír vagy olvas blogokat. Számomra az internet a szórakozás miatt fontos. Ma már a legtöbb ember rendelkezik internetes hozzá féréssel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése