Pages

2013. január 19., szombat

Kapcsolataim alakulása amióta az internet belépett az életembe



Kapcsolataim alakulása amióta az internet belépett az életembe
Manapság az internet szinte minden ember számára nélkülözhetetlen. Hiszen pár gomb nyomás és bármi információt amelyre kíváncsiak vagyunk közöl velünk, legyen szó bármiről. Akár ha csak az időjárásra vagyunk kíváncsiak vagy éppen egy receptre. Egyszóval bármi amire kíváncsiak vagyunk az internet választ ad rá hiszen rengeteg információval szolgál. És persze ma már azt is lehetővé tehetjük, hogy a mobilunkra internet szolgáltatást biztosítsunk így egyértelműen egyszerűbb, és bárhol lehetőség van rá, hogy netezzünk.
Igen ám, de manapság az interneten belül nagy elterjedésűvé váltak a különféle közösségi oldalak is és persze mint minden fiatal ezek közül néhánynak én is felhasználója vagyok mint például a Facebooknak. Amióta regisztráltam magam azóta több barátra tettem szert.  A barátaimmal vagy osztálytársaimmal szoktunk chatelni, házi feladatot megbeszélni és más egyéb dolgot is, de viszont sok olyan ismerősöm is van akit az interneten keresztül ismertem meg ezek közül vannak persze olyanok is akikkel találkoztunk már és persze van rá élő példa is, hogy a Facebookon rá lehet találni az „igazira” amiben én is hiszek. Számomra az internet nem csak információ hordozó hanem unalom űző is például, zenét hallgatok, filmet nézek, chatelek a barátokkal, posztolgatok és hasonlók. De, a netnek azért vannak hátrányai is egyre többen ülnek otthon a számítógép előtt mint, hogy kimozduljanak és éljék az életet. Ez viszont nem „egészséges”, hogy úgymond több a virtuális élmények száma manapság mint a valódiaké.

De azért ennek ellenére az internetre szükség van és lesz is, ma már sokan a hivatalos ügyeiket is internet segítségével oldják meg.



Baranyai Vivien




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése