Pages

2013. január 3., csütörtök

Hogyan épülhetnének be az okos telefonok a tanórákra ?


 Hogyan épülhetnének be az okos telefonok a tanórákra ?  
  
„E-mail :Látván az okos telefonokat nagyon sokat fejlődtek és   ez biztosít még egy kényelmes kommunikációs csatornát a tanárok és a diákok között.”

„Google Maps : Elérhető még nem Android telefonokon, Google Maps és a hasonló alkalmazások, lehetőségek a földrajz és történelem órák különösen. Néhány tanárnak talán még tetszik az ötlet kidolgozása virtuális tanulmányi kirándulások és a diákok is részt vehetnek az okos telefonokon keresztül ”

„Calculator : Számológépek minden okos telefonban benne van  és nagyon nagy hasznát vennénk a matematikai órákon és a fizikában számolásoknál .

"Animációk : A tartalom alkalmatlan videofelvételt, felszerelést smartphone készülékek a megfelelő források elkészítéséhez szükséges animációk ábrázolása semmit - bár a fizika és a tudomány tüntetések szépen működik."

"Írástudás Ösztönzése  : Akár tanítás ESL, speciális igények, vagy többségi diákok, számos alkalmazások, feladatok és okostelefon-funkciók lehetővé teszik a felhasználók tanulni akarását a nyelvtanban, helyesírás, kiejtés, és egyéb alapvető olvasási készség."

"Szöveges üzenetet átírja : Annak érdekében, hogy a fiatalabb olvasók jobban ismerik a csínját-bínját a klasszikus szövegeknek - például a Rómeó és Júlia ebben a példában - néhány rettenthetetlen oktatókat hozzárendel és átírja rövidített beszédben a szöveges üzenetküldést."

http://translate.google.hu/translate?hl=hu&langpair=en|hu&u=http://www.teachthought.com/technology/40-simple-ways-to-use-a-smartphone-in-the-classroom/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése